Saturday, 4 June 2011

nk AYEr mILO SAtu!!!

hausnye...teringin nk minum ayer milo...
   hmmm....nk tau x sye de seowg kwn yg brnme....
lukman nurhakeem bin shahalan...
   dye de skandal ngan dax kls laen...
bile aq tnye soaln...dier akn jwb"ENTAH"
   sabo jela mlyn sikp dier....

No comments:

Post a Comment